پایپ گستر changed her profile picture
2

لوله کاروگیت سایز 450:
لوله کاروگیت 450 دو جداره از مواد اولیه پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شده است. لوله یک لوله خاص با دیواره داخلی صاف، دیواره خارجی موجدار و بین دیواره های داخلی و خارجی توخالی است. لوله کاروگیت سایز 450 میلمتر یا 18 اینچی عمدتا برای فاضلاب مدفون و سیستم های زهکشی استفاده می شود. سوکت لوله کاروگیت دو جداره(HDPE) از دیواره لوله دو لایه استفاده می کند که می تواند در حین تولید به صورت آنلاین گسترش یابد و در یک زمان تشکیل شود تا از تغییر شکل ساده دیواره لوله تکجداره به دلیل دیواره لوله نازک جلوگیری شود. دیواره لوله کاروگیت دو جداره نسبتاً سخت است و حلقه مهر و موم پلی اتیلن طبیعی برای اتصال انعطاف پذیر استفاده می شود که نصب آن آسان است، به هنگام اتصال قابل اعتماد است، به راحتی نشتی ندارد، هزینه کلی پایینی دارد و عمر مفیدی تا 50 سال دارد.
ویژگی های لوله پلی اتیلن کاروگیت دو جداره سایز 450 میلیمتر:
ویژگی های خط تولید لوله های کاروگیت پلی اتیلن دو جداره: ساختار جداره خارجی لوله کاروگیت 450 با طراحی مکانیکی علمی و معقول ایجاد شده است و خواص فیزیکی و مکانیکی خوبی دارد.÷
(1) عمر طولانی: عمر لوله کاروگیت 450 می تواند به بیش از 50 سال برسد.
(2) مقاومت در برابر خوردگی عالی: علاوه بر اکسید کننده های بسیار کمی که دارد، می تواند در برابر فرسایش رسانه های شیمیایی مختلف مقاومت کند و مقاومت خوبی در برابر نشت دارد.
(3) مقاومت در برابر سایش عالی: در مقایسه با مقاومت در برابر سایش لوله های فولادی، مقاومت در برابر سایش لوله کاروگیت سایز 450 بیش از 4 برابر لوله های فلزی است.
(4) مقاومت خوب در دمای پایین و مقاومت در برابر ضربه: چقرمگی خوب، مقاومت در برابر ضربه بالا. دمای پایین و محدوده استفاده از منفی 60 درجه تا 40 درجه سانتیگراد.
(5) ویژگی های ساخت و ساز خوب: خط لوله سبک وزن، مناسب برای ساخت و ساز، قابل اعتماد در اتصال، و کم هزینه پروژه است.
(6). خمش پذیری خوب: خط لوله انعطاف پذیری خوبی دارد، می تواند به طور متوسط خم شود و دارای اثر تنظیم ضد یکنواخت خوبی است.
(7) مقاومت کوچک در برابر جریان آب: سطح داخلی لوله صاف است و مقاومت مایع کوچک است که می تواند افت فشار خط لوله و مصرف برق تحویل آب را کاهش دهد.
لوله 18 اینچی HDPE آب با کلاس SN4 SN8 در تمام رنگ ها قابل سفارشی سازی هستند. لوله های کاروگیت سایز 450 میلیمتر راست و بصورت نورد شده در دسترس هستند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لوله کاروگیت 18 اینچی به وب سایت پایپ گستر مراجعه نمایید.
لینک وب سایت: https://septic-tank.ir/18-%d8%....a7%db%8c%d9%86%da%86

image